dinsdag 10 december 2013

Tien ergste Photoshop fouten ooit!

Met Photoshop is alles mogelijk, maar er worden genoeg fouten gemaakt. Ik heb de 10 ergste Photoshop fouten op een rijtje gezet, waardoor je ziet hoe erg beelden gemanipuleerd worden en het is ook nog eens vermakelijk!


10. Verkeerd spiegelbeeld.




















9. Horen de banden wel te spinnen?












8. Ik weet dat er vrouwen zijn met een zandloperfiguur, maar dit is wel een erg smalle taille.

















7. Deze vrouw heeft haar nek gebroken.





















6. Oepsieee, onderkin vergeten.





















5. Angelina en Brad hebben een tweeling!




















4. Waar is de tas gebleven?




















3. Ik denk dat deze photoshopper ontslagen is...





















2. Volgens mij had Jessica Simpson gezelschap.



1. Deze foto slaat natuurlijk alles, ze zijn haar navel gewoon vergeten!





















Heb jij nog ergere voorbeelden? Laat het me weten!

Bron: Hongkiat