woensdag 15 januari 2014

Nummertje 40

Afgelopen periode heb ik de module Content is King gevolgd op mijn opleiding Communicatie. Hiervoor was de opdracht om een blog op te zetten met minimaal 40 posts en het inleveren van een strategisch blogboek. Het aantal posts heb ik met deze post behaald. 

Op het begin had ik helemaal geen zin om een blog op te zetten. 'Al dat werk' hoor ik mezelf nu nog zeggen. Ook is het moeizaam opstarten met zo'n grote opdracht. Ik twijfelde namelijk heel erg over welk thema ik moest kiezen. Haal ik wel genoeg blogposts met mijn thema, vind ik het zelf ook interessant en het belangrijkste: vinden anderen het interessant? 

Uiteindelijk een keuze gemaakt en begonnen met bloggen. Vanaf dit moment ging het allemaal heel soepel. Ik had genoeg inspiratie voor nieuwe posts, anderen kwamen ook met leuke ideeën aanzetten en de statistieken zagen er goed uit. Ik heb echt plezier gekregen in het bloggen en ik ben ook echt trots op wat ik tot nu toe ermee bereikt hebt.

Nu ga ik nog snel werken aan mijn blogboek om de deadline te halen. Iedereen heel erg bedankt voor het lezen, reageren en het inbrengen van leuke ideeën!